Desetogodišnju studiju je proveo britanski Ured za nacionalnu statistiku (ONS), obuhvatila je 2.000 ljudi u dobi od 65 godina ili više, a tijekom istraživanja analizirani su faktori koji bi mogli utjecati na povećanu stopu smrtnosti ljudi, prenosi tportal.hr.
Rezultati su potvrdili zaključke prethodnih istraživanja da veći rizik za ranu smrt imaju osobe koje uopće ne konzumiraju alkohol, od onih koje to čine povremeno i u umjerenim količinama. Ponovno je otkriveno i da je pušenje jedan od najčešćih uzorka smrti osoba starijih od 65 godina.
Za očuvanje zdravlja srca i krvnih žila te u prevenciji od raka liječnici najčešće savjetuje umjereno konzumiranje crvenog vina, a da je vino djelotvorno, potvrdile su i brojne studije, piše tportal.hr.
SERVISNE INFORMACIJE
Magla mjestimice smanjuje vidljivost u Lici i Gorskom kotaru. Posebice na dionicama autocesta: A1, između tunela Mala Kapela i Sveti Rok, te A6 Rijeka-Zagreb, od Bosiljeva do Kikovice. Na mjestima pod maglom kolnici su vlažni i skliski.