Studija je provedena na 2.018 Kineskinja, a dobiveni rezultati pokazali
su da je kod ispitanica koje su konzumirale svježe i suhe gljive rizik
od nastanka raka uvelike smanjen, piše tportal.hr. Još manji rizik postoji kod žena koje
su pile zeleni čaj.
U istraživanju provedenom na jugoistoku Kine sudjelovalo je 1.009 žena
u dobi od 20 do 87 godina, koje boluju od raka dojke te isto toliko
zdravih žena. Zhang je po završetku istraživanja ustanovila da je
ženama koje su jele deset ili nešto više grama svježih gljiva dnevno za
jednu trećinu smanjen rizik od razvoja raka dojke, dok je rizik kod
žena koje su konzumirale četiri ili više grama suhih gljiva duplo manji.
Žene koje su uz to svakodnevno pile i zeleni čaj smanjile su rizik od razvoja ove opake bolesti za još 11 do 18 posto.
U Kini je broj žena koje boluju od raka dojke u odnosu na razvijene
zemlje manji četiri do pet puta. Dr. Min Zhang sa sveučilišta Perth u
Zapadnoj Australiji kao glavni razlog toga navodi tradicionalnu kinesku
ishranu, prenosi Reuters.
SERVISNE INFORMACIJE
Magla mjestimice smanjuje vidljivost u Lici i Gorskom kotaru. Posebice na dionicama autocesta: A1, između tunela Mala Kapela i Sveti Rok, te A6 Rijeka-Zagreb, od Bosiljeva do Kikovice. Na mjestima pod maglom kolnici su vlažni i skliski.