Čaša crnog vina, tvrde talijanski znanstvenici, ne može naštetiti jer povećava želju za seksom, no ne znaju zašto je tome tako, piše javno.hr.
Ako želite povećati svoj libido, a žena ste, onda je najbolje da se primite crnog vina. Ono, naime, povećava seksualnu želju više od bilo kojeg drugog alkoholnog pića, rezultat je istraživanja koje su proveli talijanski liječnici.
Talijanski liječnici su se, naravno, ogradili od toga da smatraju kako vino uvijek treba koristiti kao afrodizijak. Ispitivači iz Firence regrutirali su 800 žena u dobio od 18 do 50 godina. Žene su raspodijelili u tri različite skupine.
U prvoj su se našle one koje vino konzumiraju barem dva puta dnevno, one koje su čašu crnog vina popile jednom na dan i one koje uopće ne piju alkohol pa samim time ni vino.
Žene koje su pile više o dvije čaše vina isključene su iz istraživanja zbog sumnje u pijanstvo, dok su ostale pripadnice ljepšeg spola odgovarale na pitanja vezana uz jačinu seksualne želje. Rezultati pokazuju kako su žene koje su pile vino pokazale veće zanimanje za seks.
Još uvijek nije poznato zašto vino povećava libido, no nagađa se kako je prepuno antioksidansa koji pomažu boljoj prokrvljenosti., piše javno.hr.
R-1.hr
|